tisdag 25 december 2012

Dagen efter den stora dagen.

Tänk vad härligt det är att få dela gårdagen tillsammans med sina nära och kära, skattar mig så lyckosam för det. Se alla barnens tindrande ögon, vid tomtens ankomst, ta emot sina klappar och sedan när dom öppnas. Att få vara närvarande och se all den glädje som dom känner är helt fantastiskt. Jag får gås hud på armarna och nästan tårögda ögon varje år. 

Alla nytto saker passade alla mina barn som en smäck & alla 3 blev så otroligt nöjda dessutom. Känns otroligt skönt att få se detta även om vetskapen har legat i kroppen sedan inköpet.
*super nöjd*

Vi firar vartannat år med respektive familj på julafton & juldagen med den andra sida. Och i år så var det min sida på julafton och svärmor & svärfars på juldagen. Nytto saker har vi alltid fått ifrån bägge våra föräldrar, men i år fick vi en spark i baken på juldagen. Självklart den bästa sparken man kan få av sin svärmor & svärfar.

En start uppsättning av nya bad handdukar och gäst handdukar.


Svärmor tyckte det var dax att vi uppgraderade våra handdukar och ville hjälpa oss att komma igång. *lycka*
Maken min har alltid varit avig, men nu så fick jag äntligen chansen att genomföra denna ide & självklart tar jag emot den med stor tacksamhet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar