söndag 13 januari 2013

Badrummets inredning

Idag så fick vi tid att åka in för att leta men även hitta badrums detaljer/saker. Maken och jag är ganska överäns nu hur badrummet ska se ut uppe. Dock så hittar vi inte riktigt den där kommoden eller skåpet som gav ett WAWOO utlåtande, från oss båda. Så efter har släpat hem ett gäng kataloger, fixat min te kopp slog jag mig ner och skummade igenom dessa, utan framgång. *tyvärr*

Kan inte förstå att en möbel ska kosta så hutlöst i pengar. Och man undrar stillsamt vad som kostar?
Kan ju omöjligt vara handtagen, eller lådorna. Möjligtvis trädslaget men aldrig designen, alla ser ju nästan likadana ut. 


Däremot så finns ju underbara GOOGEL.
Och visst hittar jag en massa här, värsta med att köpa på nätet, är ju att man inte kan klämma på grejorna  riktigt. Fastnade dock på denna sida som mest. http://www.swedmart.se/

Eller kan man göra en fuling, ibland spinner huvudets tänkande del på hög varv här. Ska kolla upp en sak och ev disskutera med min man, han står ibland för de logiska tänkande. Men jag har gjort fulingar flera gånger i detta hus och fått till det väldigt bra som slut resultat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar