fredag 11 januari 2013

Skrivit kontrakt

Strax efter 07:30 skulle snickaren vara här för att kolla in vårat blivande badrum på övervåningen. Och visst kom han på exakt uttalad tid dvs punktligt, vilket är väldigt positivt. De intrycket jag fick var en trevlig snickare som kom med massa bra tips/ideer åt oss. Berättade utförligt på kostnad och matriel samt var vi skulle vända oss för att kunna se och välja de vi vill ha.

Kontrakt skrevs och redan V.4 kommer dom att starta. Känns som himmelriket, tänk att äntligen få ett till badrum. Som barnen och jag har längtat. Och hur vi har tjatat på maken att sätta fart. Vi skulle aldrig bygga badrummet själva de visste vi redan från början. Men det har nästan tagit oss 2 år sedan övervåningen blev upp flyttbar, tills denna dag. *magiskt* Och alldeles för lång tid. *enligt mig*

Nu har vi lite pyssel fram för oss som måste åtgärdas innan deras ankomst. Vilket kan ses som massor men skulle gå ganska fort om man bara satt lite fart på benen.

Dock kommer jag inte riktigt få det jag vill ha fullt ut, men till en viss del i alla fall. Och jag känner mig nöjd över det i alla fall. Samt att maken får lite som han vill också. 


2 kommentarer:

  1. Jajamän vettu.Här kommer inga halta löss att svinga sina hammare. Nu jäklar är de ingen återvändo. Bara hosta upp och se på när det faktist händer något.

    SvaraRadera