torsdag 3 januari 2013

Gemenskap på gott och ont.

Älskar att spela olika spel oavsett om det är via tv, dator eller brädspel. Brukar alltid inhandla något nytt till nyåret & i år så föll jag på detta spel.


Vid första försöket på självaste nyåret, tyckte vi spelande föräldrar att det var ytterst krångligt. Men nu när jag har spelat de lite mera med barnen så är det jätte roligt. Dock så får jag alltid Visby som besök stad och dit är näst intill omöjligt att ta sig till. Även om det i verkligheten är en ofantligt vacker ö och unik klimat.

Men det spelar ingen roll hur vackert det må vara där, när man blir slagen av sin 8 åring gång på gång. Pga detta ställe. *morr*

Var och hämta 2 böcker jag hade reserverat strax innan nyåret på biblioteket igår. Nu ska jag ta min kopp te och  slå mig ner i soffan för att börja ögna igenom bok nr 1, den ofrivilliga monarken. Och tycka synd om mig själv över mina förluster. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar