söndag 6 januari 2013

Samtalet man absolut inte vill få.

Idag har vi varit på bio, maken, jag, sonen & en god vän till familjen. Vi har äntligen fått lite barnvakts hjälp med tjejerna så vi övriga kan gå och se the Hobbit. En ofantligt härlig film och jag som fullkomligt älskar sagan om ringen triologin. Jag stor njöt av att få se denna och längtar tills fortsättningen kommer.

Middag hos fantastiska svärmor där våra flickor befanns sig. var precis lika underbar som alltid. Dock var tjejerna något trötta så strax efter maten åkte vi hem. Visst hade vi uppmärksammat viss samtals missar på mobilen, men inget som direkt väckte intresse att ringa upp.

Väl hemma så hade vi även här massa missade samtal, så jag ringer upp. Och får ett jätte jobbigt besked om någon som jag håller varmt om hjärtat. NU önskar jag en STOR positiv vind som fullkomligt stormar runt mig, mina nära och kära. För det behövs verkligen.

Vill inte tro att slutet är här, redan, vi skulle ha många flera år på oss.
Jag vägrar ge upp mitt hopp.


1 kommentar: