tisdag 8 januari 2013

Makens hemkomst



Idag blev vi överaskade av maken, han brukar ringa ett par gånger varje dag och höra sig för. Vet inte om han har tråkigt på jobbet just då?. Dock så brukar han alltid få handla små saker på vägen hem.
jag har varit kanon trött idag, inte riktigt sovit ikapp med kroppen ännu. Och att vara hemma med 3 barn var av 2 som mår halvbra & den 3:e super pigg och uttråkad. Gör mig inte mer pigg i kroppen direkt. Deklarerade till maken att jag inte orkar laga kvällsmaten idag.


Thaimat ifrån lokala butiken blev det, ett försök att pigga upp våra tjejer.

Dock har inte Mellan riktigt pigga på sig som tanken vore och ingen av tjejerna har hull att ta av vid dessa situationer. Då jag själv fullkomligt avskyr föräldrar som skickar sina halv sjuka barn till skolan för att skona sig själva. Få dessa tjejer naturligtvis stanna hemma, ytterligare en dag. Jag ser det mer som en björn tjänst emot dem och andra men även ett sätt av inte sprida dessa sjukdomar vidare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar