onsdag 16 januari 2013

Skönt att unnas sig lite

Idag har jag åkte buss för första gången på länge. Jag var helt klart den mest på bylsade personen vid hållpatsen. Vägrar frysa, dock var det inte så kallt som jag trodde. Buss resan in var ganska trevlig, jag passade på att läsa ut min låne bok den ofrivilliga monarken.

Fick en 15 min gång pass till jobbet dessutom. Jag som länge funderat på att gå ut och gå, hemma. Men man kommer ju aldrig iväg, konstigt nog.

Maken hämta mig vid jobbets slut A var vaken hemma så att inte tjejerna skulle bli rädda vid ev vaknade. Han tyckte det är mysigt att få sitt uppe, så inge direkt knorr där inte.

Imorgon är jag ledig, efter som jag jobbar hela helgen. Så jag passade på att att fixa något gott åt mig själv efter A stoppats i säng, med högljuda protester.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar