lördag 26 januari 2013

Egen tid

Nu står jag här framför spegeln i vårat sovrum och gör mig i ordning för galej. Strax ska jag ut på middag med 8 andra tjejer. Vi brukar försöka ses grannfruarna, ensamma utan makar och barn någon gång per år. Dock så släpar jag inte med mig kameran, så det blir inga bilder, *tyvärr*

Och så slipper man köra denna gång också så lite cider lär ju slinka ner ikväll. *ler*

Först hade vi tänkt gå till koh phangan, men där skulle vi bara få sitta 2 1/2 timme. *DÅLIGT*

Vi ses ju så sällan utan respektive och alla barn och då vill vi gärna kunna sitta & prata ordentligt. Så dit kommer vi aldrig att gå och äta. I alla fall inte som tjejgäng. Är så dåligt detta, vi går ju inte ut och äter speciellt ofta och när man väl gör det så vill man inte bli bortkörd bara för att vissa är penga intresserade.



Så jag bokade bord på terassen kök & bar åt oss istället. Och här skulle vi få sitta och umgås ordentligt. *härligt*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar