måndag 21 oktober 2013

Försäljning

Nu har jag precis lagt ut allting till försäljning på facebook. Hoppas på att det försvinner något där, känns lite onödigt att kasta helt fungerande saker. Även om vi kastade ganska mycket igår maken och jag.



Ledig idag då man jobbat helgen, idag blir det storhandling och tvättmaskinen går för fullt. M hade inga byxor kvar och med tanke på den fina tvätthögen så kan jag förstå det. Löste detta med ett par tight´s och kjol dagen till ära. Nu har ju inte mina barn så där massviss med kläder i sina garderober av taktiska skäl. Så det behövs tvättas när tvättskåpet är över fullt kan jag säga.

Idag var det riktigt kallt ute -8 grader hade vi, temobyxorna på tjejerna åkte på. Och A klev i sina långkalsonger. Han kan man ju inte ha termobyxor när man går på en "stor" skola. Vilket jag förstår men det är bra kallt ute när man står och väntar på bussen. Och då är långkalsonger något att föredra, helt klart.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar