söndag 27 oktober 2013

Glöm ej.

från unt´s hemsida

Sitter här nu vid vårat köksbord och myser med en kopp earl grey special te. Klockan är strax över 08 men igentligen en bit efter 09. För i natten som var, drogs klockan tillbaka 1 timme. Synd om alla dom som jobbar natt, kan jag tycka.

Imorgon startar höstlovet, jag jobbar dom 2 första dagarna men sedan är jag ledig. Prov la så på schema raden, hoppades på att det skulle funka och så gjorde det. Har ev fundering på att åka till tomtits, bio, simhall & något mer. Men vi får se. Jag skulle verkligen vilja åka in 1 dag till Stockholm med tåget & barnen, gå på alla museum som är öppna denna vecka. Då dom flesta har extra saker just denna vecka. Vore roligt att få göra något sånt.  

Nä nu vankas det frukost i huset!


2 kommentarer:

  1. Ja, inte fasen vare lustigt å knega inatt - med förkylning dessutom......:-/ Men det gick - allt går med vilja och envishet. :-) Är ledig fram tills helgen jag eftersom det är höstlov. Tänkte också som du att det vore kul hitta på nåt.......men vette 17 vad.....å med förkylninge ere svårt hitta lust. Har å göra imorrn och tisdag, och på torsdag äre läkarbesök med Ida i Enköping på eftermiddagen. Å du knegar ju mån, tis. På Onsdag kan vi å kidzen kke fika - du får bjussa på te så kan vi jiddra himmel o jord om du inte har nåt annat för dig. För där har jag inget "måste" inplanerat , och då kke viruset vikit hädan också. :-) / Laila.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera