tisdag 22 oktober 2013

Inspiration på hög nivå?

Sitter just nu och googlar lite på hemnet. Dom har en sida som heter just inspiration och där kan man hitta alla rum som finns i ett hus eller lägenhet. Och just nu sitter jag och tittar speciellt på vardagsrummet, hallen & köket.


Denna var riktigt snygg och något jag absolut skulle kunna tänka mig som möbel i vårat vardagsrum. Typ för böckerna eller vad sägs om alla dvd filmer. Sånt har vi massor av och jättesvårt att hitta en lämplig möbel till som inte är för "stor/djup"


Vissa bilder undrar man om dom har hjärnsläpp, eller bara för själva stylingens skull som tex detta. Coolt men samtidigt jättefult och opraktiskt i städ syfte. Fast samtidigt gillar jag färgdynamiken i bilden. Jag skulle definitivt snubbla på zebrans svan och öron, sådan är jag. 


Vad letar jag efter då, jo en tapet till vardagsrummet, tror jag eller?. Men det lutar nog åt att måla hela vitt och sedan använda möbler och annat för att sätta min/våran egna prägel på´t. Typ som alla andra också gör, fast jag är ju inte som alla andra eller hur maken. Jag har en ny ide helt klart, frågan är inte om, utan NÄR din fru startar.

Kungsäter kök

Så snyggt med svart kök! Något jag absolut har funderingar på hemma hos oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar