måndag 28 oktober 2013

Höstlovet!!


Slutar tidigt imorgon och då hade jag tänkt att dra till Fyrishov med våra barn. Bada på kvällskvisten och hoppas på att det inte är tjockfullt där. Avskyr när det mycket folk på dessa platser, jag kräver space och överblick på mina barn. Dessutom är jag en förskräcklig badkruka, hatar vara i kallt vatten. Bubbelpoolen och jag är absolut bästa vänner.


Middagen hade jag funderat på att ta där eller kanske på JAVA som ligger alldeles intill. Har aldrig varit in där, men hört blandat om detta ställe. Vore roligt att prova i alla fall. Dock så äter ju inte våra barn, eller kanske man ska säga tjejerna. Dessa filurer äter bara frukten, brödet och grönsakerna på dessa buffer. Fast dom vill hemskt gärna gå på dessa restauranger i alla fall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar