fredag 4 oktober 2013

Nytt läkarbesök


Idag hade jag min läkartid för huvudet, eller rättare sagt dom skulle kolla upp mina ögon. Fick skjuts av en vän in och hem igen som dessutom plockade upp mina små tjejer innan. Medans hon spenderade tid tillsammans med dom, så var jag hos ögon dr. Hur gick det då, hmmm jo jag kommer att bli kallad för en massa blodprovstagning snarast. Min mamma har giftstruma som dessutom är ärftligt. Inget som jag har just nu, men det kan finnas i bakgrunden. Och bör därför kollas upp ordentligt.


Känns okej faktiskt att få reda på, nog har jag tänkt i dessa banor alltid. Och samtidigt bra att bli ordentligt utredd nu. Kanske har min frusenhet inblandning här också, hoppas ju på det. Då det är fasligt jobbigt att ständigt frysa dygnet runt. Flickorna hade haft det jätteroligt i stadsparken och lekt, hittat ekollon i mängder. Sånt gläder mitt hjärta ordentligt.

2 kommentarer:

  1. Skönare att veta än att misstänka oavsett vilket men jag hoppas på ett positivt besked.

    SvaraRadera