söndag 27 oktober 2013

Jag ger mig..

Ger mig för tjatet i huset. M har pratat länge om en locktång och hårfön. Vi hade en fön för länge sedan med den brann upp, om jag inte missminner mig helt fel nu. Fönade aldrig mitt hår och därför aldrig haft behovet att köpa en ny. Men har man en snart blivande tonåring inom ett par års räckhåll som dessutom tjatar och råkar snubbla på ett bra pris. JAPP då köper man.



Var förbi netonnet idag efter veckohandlingen med maken som letade en soundbar. Och maken såg detta först och tyckte vi skulle ha det. För husfridens skull. :-D Hoppas nu att det funkar som fröken vill.
Helst av allt hade jag velat haft en tv till vårat sovrum, saknar det från våran lägenhetstid. Men med en så kräsen maken, så kommer jag ALDRIG att få en tv där. Men längta kan man ju gör. 

2 kommentarer:

  1. Hårfönen tillhörde din man och den behövdes inte längre (ansåg du) så den fick åka till sopåtervinningen för läääänge sedan.

    SvaraRadera
  2. Nähäää hon hade en egen när ni träffades. en lila, liten som tog rök engång upp i lägenheten då vår son var liten. Liksom vår lill tvn.

    SvaraRadera