tisdag 1 oktober 2013

VAAAA jag hör inte.....

Jag har lock för mitt ena öra, och haft det cirka 1 & 1/2 vecka nu. Och i vårat jobb använder vi väldigt mycket telefoner. Blir en aningens jobbigt på jobbet, då jag verkligen är nästan helt döv på detta öra. Inge värk men det händer liksom inget var sig om man petar eller håller för näsan & blåser.


Tog en sväng förbi apoteket och köpte revaxör i fredags. Tänkte att jag måste ju prova i alla fall. Jäklar i min lilla låda vad ont det gjorde efter maken spolade med varmvatten. Hmmm ringde VC i går och pratade med en sköterska, som bad mig komma förbi senare idag efter jobbet.

Väl där så gick det väldigt fort. Med en snabb titt så konstaterade hon en stor vaxpropp i örat. Då jag jobbar lite konstigt och dom dessutom inte hade tvär fullt i deras kalender. Så vart det en tid nästa vecka, nämligen bestämt nästa tisdag. Men innan dess ska jag luckra upp denna propp 3 dagar innan med revaxör. Så att dom kan spola bort den sedan. Dock vill jag ju bara sätta mig på golvet, där och då och yrka på att jag är DÖENDE!!!!


Hallå, jag hör ju inget, hur frustrerat är inte denna situation igentligen. Hur man måste titta på folk nu när man ska prata, lyssna ordentligt. För det är så *suck* tråkigt att behöva säga VA!!! jag hörde inte om och om igen. Jag är så trött efter jobbet. Huvudet värker fortfarande efter kraschen titt som tätt men mer nu pga av örat också. 





1 kommentar:

  1. Det löser sig ska du se 😉 Nä men på riktigt så äre jobbigt å jox i örat e okul- inte höra det smärtar å kan påverka balansen å naturligtvis humöret . Styrka till dig och tålamod ! ☺️

    SvaraRadera