tisdag 20 november 2012

Älskar att skjuta upp de mesta

och tar det senare i framtiden. Så städningen i köket blev inte av, kände att jag inte hade den energin just idag. Men jag rensade i alla fall diskbänken. :-D

Istället så samlade mini och jag ihop alla de böcker som skulle åter inom kort och drog till bibblan. Där jag hade 2 st bokade böcker som väntade på mig. Vi hittade massa andra olika böcker att ta med oss hem också. Väl hemma tänkte jag börja med städningen, men fastnade med denna bok.



Så klockren, ytterligare en bok jag kan rekommendera er att läsa om andan faller in. Jag började, fastnade och läste slut på den också. Den är inte så tjock men en bra bok som bjöd på många skratt och ganska många nickningar eller hmmmmm ordet. Familjens projektledade säger upp sig, bör läsas av båda könen.

Mycket som stämmer, men även en del ahaa upplevelse också. Vi får se om maken min läser denna bok, jag är lite nyfiken på hur han ser det hela ifrån hans sida. Dock så tyckte han att jag helt har snöat in på detta med bokläsning nu. Men det är mysigt & väldigt avkopplande att bara krypa ner i soffan med bästa te´t, favvo filten och en blivande bra bok. Mini lekte i sitt rum, eller så satt hon bredvid mig och klippte/ritade olika saker. Hon kan sitta så i timmar och koncentrera sig på det hon hade fram för sig.

Städningen av köket kom vi överäns om att ta det i helgen istället, mini och jag. *härligt*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar