tisdag 20 november 2012

Bloggens utseende

Utseendet på bloggen är ganska OKEJ. Dock så sitter jag just nu och försöker få ihop något som jag verkligen vill ha. Men jag inser att det är något som behöver mera tid än vad jag faktiskt har på mig idag.

Idag är jag ledig och mini sitter i vardagsrummet och tittar på bollipompa och äter sin frukost. JO jag vet att vi ska äta frukost vid köksbordet, men "ibland" fuskar jag med det. Orkar inte, samtidigt så ska man ju leva i sitt hus och inte behöva ha dem som någon form av utställnings exp.

Idag ska jag försöka städa upp lite. Varje år inför julens ankomst, rensar jag igenom huset alla saker. Framför allt kökets alla grejor. Och då torkas alla skåp ur samt alla besticks lådor får sig en upp frächsning också. Ett AS tråkigt jobb, men ack så skönt när allt är färdigt. Och alltid hittar jag en massa saker som vi absolut inte använder eller behöver. *fascinerad*


2 kommentarer:

  1. Bara vetskapen att det är rent i hörnen ger julkänsla.

    SvaraRadera
  2. Så sant så Hanna. Dock så städar jag inte för julen skull, utan för att rensa och förbereda för det nya årets ankomst.

    SvaraRadera