måndag 19 november 2012

En lugn måndag.

Idag var jag ledig ifrån jobbet, hade komp tid som behövdes tas ut, så jag passade på att göra det denna dag. Dock så lät jag liten vara på dagis i alla fall. JO jag vet att man absolut inte får göra så, men jag behövde en dag helt för mig själv. Så efter ha sett till att alla 3 kom iväg till skola & dagis återvända jag hem till en ny kopp earl grey med honung i. Passade på att fortsätta läsa min bok under en filt i köket.



Medans jag sitter och läser så funderar jag även på om man ska ta sig en tur in till Uppsala Centrum idag också. Då jag håller på att uppdaterar mig i olika saker så står en ny handväsk ganska högt på önskelistan. Plånboken hittade jag på Gränby centrum men dock ingen väska som sa klick.



Denna handväska är magisk på något sätt. Visserligen så beror det nog på personen som packar också. Men när mini var liten så fick jag plats med 1 pack - 10 st våtservetter, 2 st blöjor, byxa, tröja, plånbok, mobil & nycklar. Önskan vore så klart att hitta den igen men jag har varit runt och tittat i stort sett alla butiker som ev kan ha sådan utan något napp alls.

Det jag däremot hittade var smycke skrin åt mina tjejer till julklapp. Speciellt 1, som var så grymt snygg. Och väldigt praktiskt dessutom med massa olika fack, lådor osv. Tjejerna har massa smycken och behöver verkligen en bra förvarings låda för allting.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar