söndag 25 november 2012

Sköna söndag.

Idag har vi bara varit hemma och försökt fixa alla, det där små detajerna som inte blir av direkt. Men som samtidigt påminner en hela tiden.

* städat ute runt huset och i trädgården för vinterns ankomst.
* Satt upp centraldammsugarens slanghållaren både uppe och nere.
* Spikat fast fönsterfodren på övervåningens vardagsrum.
* Tvättat och bäddat rent åt de 3 barnens sängar.
* Åter diskuterat om badrummets inredning.
* Stor handlat så alla skåpet åter igen är fyllda.
* Städade tvättstugan också, fick kritik av en läsare att det såg hemskt ut. *fniss*

Sonen hoppade över sin trampolin aktivitet idag, han börjar känna sig dålig i kroppen. Så kanske blir det ny vecka med ny vabbning igen. Å vad mitt jobb älskar mig då, men vad gör man inte för sina barn.
Tjejerna har lekt med grannflickorna lite här och där. Dom längtar till skolan och dagiset i morgon i alla fall.

Nej nu ska jag ta en kopp te och fortsätta min bok läsning, Da vinci koden är det nu.




2 kommentarer:

  1. Nu fick jag dåligt samvete. Men te och bok låter mysigt. jag kanske tar efter det i alla fall. :)

    SvaraRadera
  2. Dåligt samvete varför det? Om du tänkte på tvättstugan så kommer det ifrån någon annan. Som läser men inte "följer". JAA kopp te och en bra bok är bästa avkoppling just nu för mig.

    SvaraRadera