fredag 30 november 2012

Mysig fredag morgon

Idag är mini och jag lediga, snön singlar ner ifrån himlen och även om det inte snöar massor så fylls det på rätt bra där ute. De stora hade jag följt med till skolbussen, pratat lite med grannarna sedan vandrat hem igen. Mini låg och snarkade gott i sängen sin när jag kom hem igen. Så jag hämtade mitt favo fleccetäcke, slog mig ner i soffan och började läsa min Da vinci koden.

Hörde hur fåret shaun började starta på tv via bolibompa. Mini stutsade upp och kröp direkt ner bredvid mig under filten. Jösse vad mysigt, kan en dag som denna starta bättre än så här. *tveklös*

Min mage började knorra, så jag fixade de bästa mini vet just nu. *ler* Varma mackor på en tallrik som man  dessutom får mumsa på tillsammans med sin mamma fram för tvn. *lycka*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar