tisdag 12 november 2013

Glömskt - ofärdigt

Imorgon ska jag till läkaren, för att kolla upp lite saker om mitt endokrina status i kroppen. Jag passade på idag efter middagen att plocka fram mina papper. Så att allting skulle var med osv. Och så läser jag på ena pappret som är väldigt rörigt i info, att jag skulle ha fixat blodprovstagning. Gärna minst 1 vecka innan. AAA det hade ju jag missat totalt. Trött jag blir på mig själv. Jag har fullkomligt lagt ner allting hemma nästan, orkar inte fixa det där lilla längre. Mest nog för att ingen annan gör det och görs det så är det mest pga av att det verkligen behövs.

 efter gamla köksväggen

 efter gamla överskåpen i köket



Efter skåpet i hallen och taket i vårat badrum på övervåningen.

Men så är ju huset väldigt ofärdigt över allt också, vilket hjälper till. Önskar att vi fick en gigantisk energi kick och fixade allt nu. För vi har renoverad detta hus i ca 10 års tid. Dvs lika länge som vi har bott här och fortfarande är vi inte klara ännu. *sorgligt* Jag vill börja leva också, hitta min ro någonstans. Och barnen förtjänar att ha ett färdigt hus.


Elkontakter av olika slag. Absolut inget som barnen kan göra sig illa på. Allt är draget men inget kopplat. Golvvärmen som bara står där färdig och väntar på att bli inkopplad. Grejor överallt. Jag tycker detta ofärdiga hus är jättejobbigt.




1 kommentar: