tisdag 19 november 2013

I bokens värld....


Lämnade tillbaka en bok idag på biblioteket och hämtade ut den jag också hade beställt. Av någon konstig anledning drogs jag åt ena bokhyllan som fanns strax intill mig. Såg en bok med en härlig grön blå färg och kunde inte motstå  att lyfta upp den för att läsa texten bak på. D Brown har skrivit denna, jo jag har läste de 2 böckerna innan dvs da-vinci koden och änglar & demoner. Denna är hans nästa bok i skriv världen. Den lånade jag också, på något sätt lockar den mig och är den lika bra som de övriga 2 är den slut läst nog redan ikväll.


Hittade även Andreas Carlssons omtalade bok Dandy. Som även skall bli musikal om jag inte helt minns fel ifrån skvaller pressens info om honom. Jag har ju lästs hans själv biograf, vilket var en bra bok och gav många tankar åt olika håll ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar