torsdag 14 november 2013

Hur tänker dagens designer ??


När jag tog mig en sväng på Ikea idag, så kunde jag inte låta bli att funderar hur dessa designer tänker. Ta bara dessa som skapar egna serviser osv. Har dom verkligen prov stoppad sina egna produkter i en diskmaskin. Och då menar jag ett helt set dvs 12 st. Tallrikarna köper jag, men dessa konstiga skålar. Jag har funderat om våran diskmaskin håller på att paja. Men det måste beror på min servis´s skålar är helt åt helsike fel skapta. Det är så illa att vi är nästan tvungna att skölja av dem ordentligt innan dom ställs in, annars blir dom inte rena ordentligt.




Det ända som jag verkligen tycke verka smart i sin design var ikeas start box. En klassisk vit serie utan något krussidull omkring sig. Lite tråkigt dock kan jag tycka, att man bara kan köpa dessa igenom deras startbox. *morrr* Jag stod och funderade på att ev laborera ihop lite här och där för att få ihop något som passar mig.


Ska ta mig en tripp över till Cervera och kolla in där, om dom har samma i sitt sortiment. Klar saker ska vara snygga men praktiskt är ju igentligen det allra bästa. speciellt för oss som före drar att diska allt i maskin, till vardags och fest.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar