onsdag 6 november 2013

Just nu

Men sjukt barn hemma som älskar att titta på Harry potter filmerna, blir det massor med tid för mig själv på nätet. Och framför allt på google. Älskar att leta fram saker, komma på egna ideer, men även sno ifrån andra. Det jag mest bli fascinerad när jag håller på att leta är hur mina sök ord kan få upp helt andra saker. Som detta ex gardin kom denna bild. fram, en söt tomte. Vad har det med gardin och göra?


Hittade även olika bilder på fönster lampor, letar till övervåningens vardagsrum och hade först tänk mig lampor ifrån Jotex. Men så snubblade jag på dessa just nu och fick en sådan där "ha" känsla. Fast jag vill ju ha i en annan färg. Undrar om det funkar med vanlig metallspray burk? Hmm huvudet knakar i massor just nu, ideerna ramlar ut, frågan är dock vad maken tycker? och tror.

Jotex

Hemma fix, bild ifrån nätet.

Om den krångliga frun & mini får bestämma så röstar vi definitivt på hemma bygget.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar