onsdag 27 november 2013

Svaret och pengar som fladdrar

Jo lilla blå vart undersökt igår av grannen som är mekaniker. Tydligen så det samma fel som förra året. Kamkedjan eller vad det nu heter har ev hoppat igen, ett sådan fel som dom inte hört talas om typ. Konstigt nog så händer det tydligen 2 gånger på min lilla bil. Man kan ju undra varför och om allting inte bytets förra gången. Dessutom har den inte varit riktigt som vanligt då det hände. Men det har man påpekat och fått hört om och om igen DU ÄR INBILSK, HÄXA PÅ KVAST. En riktigt dyr historia i alla fall det är ju ett som är säkert. *suck*


Dessutom har dom inte tid just nu, utan ev senare i nästa vecka, mera buss åkande *suck* och min lediga fredag står jag utan bil och kan inte ta mig dit jag vill heller. *jobbigt* Varför måste detta komma nu, när vi har fixat pengar till köket. Julen står i fagorna, aaaaa riktigt dålig timeing.



Huvudet värker, halsen gör ursligt ont och öronen dunkar. ÅÅÅ vad roligt. buss idag och samåkning imorgon. Hade hoppas på att haft min egna bil imorgon, kört kort dag och åkt tidigt ifrån jobbet. Slängt mig på soffan och bara myst in mig i min gosefilt. För nu är jag as trött i kroppen. Okej då hämtat barnen innan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar